Останні новини:

15 Квітня 2020

Управління торговим підприємством для України



Управління торговим підприємством для України

Управління торговим підприємством (УТП) 1С - універсальний програмний продукт, створений для автоматизації бізнес-процесів в компаніях, що займаються торгівлею. Розробка значно спрощує роботу:

  • менеджерів з продажу;
  • керівника відділу логістики;
  • завідувача складом;
  • комерційного директора;
  • бухгалтерів;
  • менеджерів по персоналу.

Комплексне рішення дозволяє на високому рівні вести управлінський, бухгалтерський, податковий і регламентований облік. Керівники компаній і підрозділів мають можливість відстежувати результативність роботи персоналу, своєчасно приймати рішення, спрямовані на досягнення високих результатів. Програма дає можливість вести облік одночасно по декількох фірмах.

На сайті компанії Легал Солюшнз ви можете замовити конфігурацію УТП з безкоштовною доставкою в Києві, а також з установкою і налаштуваннями.

ЩО ВХОДИТЬ В КОМПЛЕКТ

КОМПЛЕКТАЦІЯ ПОСТАВКИ ВКЛЮЧАЄ:

  • технологічну платформу 1С: Підприємство і документацію до неї;
  • конфігурацію УТП;
  • опис програми Управління торговим підприємством;
  • ліцензію, розраховану на використання продукту для одного робочого місця.

Для установки ПО на двох і більше комп'ютерах потрібно додатково придбати клієнтські ліцензії. Для роботи в режимі «клієнт - сервер» знадобиться ліцензія на сервер 1С: Підприємство.

ФУНЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

ПО МІСТИТЬ ТАКІ ОСНОВНІ ПІДСИСТЕМИ:

  1. Управління торговими операціями. Інструменти програми дозволяють управляти замовленнями клієнтів, закупівлями, ціноутворенням, взаємодією з покупцями і постачальниками.
  2. Складський облік. Підсистема допомагає ефективно організовувати роботу складів: групувати товарні позиції, вести облік залишків продукції, підраховувати вартість її можливої реалізації.
  3. Взаєморозрахунки з контрагентами. Функція спрямована на облік і контроль заборгованості компанії перед контрагентом і навпаки.
  4. Кадровий облік. За допомогою інструментів даного розділу розраховується сума заробітної плати працівникам, автоматично розраховуються податки та інші відрахування, полягають і ведуться трудові договори.
  5. Управління обігом коштів. Підсистема дозволяє контролювати грошові потоки, складати плани закупівель і продажів.
  6. Виробничий облік. За допомогою програми розраховуються планова і фактична собівартість продукції, автоматично заповнюється первинна документація.
  7. Бухгалтерський і податковий облік. Функціонал аналогічний програмі Бухгалтерія для України.
  8. Регламентована звітність. Підсистема дає можливість автоматично складати звіти по податках, ЄСВ, страхових відрахувань.
  9. Моніторинг діяльності компанії. Інструмент показує статистику ефективності підприємства в цілому і його підрозділів.
  10. Рапорт керівництву. За допомогою програми складаються звіти, які автоматично відправляються на задані адреси електронної пошти.

Щоб придбати програмне рішення, зв'яжіться з менеджером компанії Легал Солюшнз по телефону або залиште заявку на зворотний дзвінок.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ТА ДІЗНАЙТЕСЬ ЯК ЛЕГАЛІЗУВАТИ ВАШ БІЗНЕС

Якщо ви виявили помилку чи неточність в тексті, виділіть її та натисніть Ctrl + Enter