ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ
  • Головний офіс (Київ): вул.Велика Васильківська, 77
rating
4.3/5

Всього відгуків: 68

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Білорусія, Грузія, Російська Федерація, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Відновлення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних після зупинення реєстрації

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


У лютому 2018 року набула чинності постанова Кабміну, якою затверджено порядки зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування; роботи комісій, що займаються реєстрацією накладних; розгляду скарг на роботу комісій.

Цим документом встановлено, що платники ПДВ, чиї накладні та розрахунки коригування були зупинені і які до 1 грудня 2017 роки не подали пояснень та копій документів до накладних і розрахунків, мають право подати їх протягом 365 днів з дня виникнення зобов'язань за ними.

Реєстрація податкової накладної – важливий етап обліку податку на додану вартість, який впливає на право отримати податковий кредит. Несвоєчасна реєстрація загрожує штрафами.

Які документи підлягають реєстрації в ЄРПН

  1. Податкова накладна. Це обліковий документ, який підтверджує необхідність сплати податку продавцем товарів (послуг, робіт) і водночас право на податковий кредит покупця. Оформляється в електронному вигляді і надсилається для реєстрації в Реєстрі.
  2. Розрахунок коригування. Документ, який містить коригування показників кількості і вартості товарів в ПН для виправлення помилок або внесення відомостей про зміну умов господарської діяльності. Складається платником ПДВ.

З 22 березня в Україні діє нова система блокування податкових накладних. Органи фіскальної служби здійснюють моніторинг ПН і РК з метою встановлення ризиків порушення податкового законодавства, а також фіктивних операцій, пов'язаних з отриманням податкового кредиту.

Особливо грубі помилки в податкових накладних загрожують не тільки припиненням реєстрації накладних, а й штрафом, а часом і адміністративною відповідальністю. Невиправлення помилок може коштувати платникові податків від 10 до 100% ПДВ за накладною.

Накладна реєструється, якщо:

 
  • Вона відповідає відсікаючим умовам.
  • Платник податків має позитивну податкову історію.
  • Не виявлені критерії ризиковості операцій, що проводяться платником ПДВ.

Накладна зупиняється:

 
  • Якщо вона не підпадає під відсікаючі умови.
  • Виявлено критерії ризиковості платника податків або операцій, які ним здійснюються.

Як розблокувати податкову накладну/коригування розрахунку

Згідно з чинними із 2018 року правилами при блокуванні накладних платник ПДВ подає до ДФС пояснення. Створюються дворівневі комісії – на місцевому рівні обласні і в Києві, офіс великих платників податків; на центральному – Комісія фіскальної служби. Ці органи приймають остаточні рішення. Якщо протягом 7 робочих днів рішення не винесено, ПН вважаються розблокованими.

Крім того, існує можливість оскарження рішень комісій в адміністративному порядку або суді – протягом 10 календарних днів з моменту отримання рішення. Адміністративний розгляд скарг здійснює спеціальна комісія ДФС.

Найчастіше для того, щоб мати позитивну податкову історію, недостатньо регулярно відправляти накладні, бажана їх попередня перевірка фахівцем. У компанії Legal Solutions працює команда професійних аудиторів, бухгалтерів, юристів, які допоможуть з коректним оформленням документів, а також зі складанням пояснень у разі потреби в поновленні реєстрації.

Ми пропонуємо:

  1. Аудит господарських операцій за фактом відправлення накладної.
  2. Превентивне консультування до відправлення накладної.
  3. Підготовку та внесення письмових пояснень комісії контролюючих органів.
  4. Супровід при оскарженні в адміністративному або судовому порядку відмови комісії в реєстрації накладної.

Надаємо як комплексні, так і окремі послуги. Ціна встановлюється індивідуально, залежно від терміновості та обсягів робіт.

Якщо у вас виникли запитання з приводу відсікаючих умов, критеріїв ризикованості та інші – звертайтеся. У нас ви отримаєте максимально детальні відповіді та рекомендації.



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:



Коментарі:

СкасуватиДодати коментар