Послуга доступна
по всій Україні
Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Також ми працюємо в наступних країнах:
Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та
Зверніться до нас зараз і отримайте:
- Якісну консультацію;
- Індивідуальний підхід;
- Ціна послуги, відповідна високій якості надання послуги;
- Можливість сплатити зручним для Вас способом;
- Конфіденційність в роботі;
- Швидке і надійне рішення поставленого завдання;
Бухгалтерські послуги для рекламного агентства
робочих днів
Рекламний бізнес, як і будь-який інший, вимагає грамотно організованої системи обліку. Бухгалтера в рекламне агентство можна взяти як в штат, так і передати бухгалтерські послуги на аутсорсинг.
БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ ДЛЯ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА В КИЄВІ ТА УКРАЇНІ
У рекламному бізнесі свої особливості, оскільки такі компанії виробляють не матеріальні цінності, а інтелектуальний продукт. Бухгалтеру необхідно знати, як вести облік в цьому випадку. Дуже важливо взяти до себе в агентство такого фахівця, який вже раніше мав справу з творчими продуктами, нематеріальними активами.
Свої нюанси є в розробці самих рекламних матеріалів. Наприклад, до нарахування штрафів може привести реклама, де є порівняння з конкурентами. Також часто йде порушення закону, коли споживача навмисно або випадково вводять в оману про продукт або послугу. Реклама - досить складний продукт для ведення бізнесу в правовому полі. Але тим не менш, "Легал Солюшнз" працює тільки так.
Бухгалтеру рекламного агентства важливо знати не тільки Податковий кодекс, а й Закон України "Про рекламу". Наші фахівці, навіть якщо вони не юристи, мають початкові юридичні знання. При необхідності бухгалтер звертається до штатного юриста за консультацією, ми залучаємо всі свої сили для вирішення вашого завдання. У нас є достатньо можливостей, щоб побудувати облік найкращим чином, здійснити оптимальне податкове планування, знизити ваші витрати.
ЯКІ ПЕРЕВАГИ НАДАННЯ ПОСЛУГИ БУХГАЛТЕРА КОМЕРЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НА АУТСОРСИНГУ?
Вам не доведеться платити бухгалтеру заробітну плату, утримувати з неї податки, обладнати робоче місце в офісі, встановлювати спеціальне програмне забезпечення, тому що у нас все це вже є. Зручність для бізнесу - основний плюс аутсорсингу. Тим більше, що ми працюємо як в Києві, так і по всій Україні. Неважливо, де ви знаходитесь, вся робота може вестися онлайн, але тільки після підписання договору. У ньому ми пропишемо перелік послуг, умови їх надання та відповідальність сторін.
Здійснюємо повний контроль діяльності комерційної організації в сфері реклами, а це більше, ніж бухгалтерські послуги для рекламного агентства:
- перевіряємо документи на помилки;
- розраховуємо податки;
- здаємо звітність до Податкової, Пенсійного фонду, органи статистики;
- систематизуємо дані і утримуємо документи в порядку;
- здійснюємо податкове планування, тобто робимо так, щоб система оплати податків, яка буде у вас в компанії, відповідала її фінансовим можливостям;
- контролюємо касу;
- списуємо ТМЦ і робимо іншу роботу в сфері нашої компетенції, що може вам знадобитися при веденні рекламного бізнесу.
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК У РЕКЛАМНОМУ АГЕНТСТВІ ЗА ПОСЕРЕДНИЦЬКИМИ ДОГОВОРАМИ
Досить часто доводиться стикатися в рекламному бізнесі з посередницькими договорами. Як це працює?
- замовник реклами перераховує рекламному агентству кошти на оплату рекламних послуг;
- рекламне агентство набуває замовнику рекламні послуги;
- рекламне агентство оплачує рекламні послуги після того, як вони надані;
- рекламне агентство передає рекламні послуги замовнику реклами;
- РА передає звіт замовнику реклами, в якому вказується вартість посередницьких послуг;
- замовник реклами виплачує винагороду РА.
Агентський договір належить до посередницьких договорів на надання послуг. На фінансові результати агента впливають лише операції, пов'язані з посередницькими послугами. За цими операціями у рекламного агентства виникають доходи і витрати, пов'язані з наданням послуг.
Свої особливості має і облік податків на рекламу. Тому ми не рекомендуємо зупиняти свій вибір на фахівця без відповідного досвіду.
Щоб замовити бухгалтерський супровід рекламного бізнесу та отримати консультацію щодо того, як розраховувати податок на рекламу, ПДВ, інші податки і збори:
- зателефонуйте нам;
- напишіть на електронну пошту;
- зверніться в онлайн-чат.
ПОСЛУГУ
Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!
Також Вам може бути цікаво:
- Бухгалтерський супровід (аутсорсинг)Світ бізнесу — українського та міжнародного, змінює стереотипи та на зміну штатним бухгалтерам приходять фахівці профільних компаній, які надают...
- Складання фінансової / податкової звітностіЗгідно з чинним законодавством України своєчасне, регулярне подання фінансової та податкової звітності для більшості суб'єктів господарювання є обов'я...
- Відновлення бухгалтерського облікуВідновлення бухгалтерського та податкового обліку – це послуга з повернення обліку бухгалтерії компанії у відповідний стан згідно із законом Укр...
- Трансформація звітності за стандартами МСФЗТрансформація фінансової звітності передбачає перетворення звітності, складеної відповідно до українських норм, у звітність, яка відповідає міжнародни...
- Нарахування і виплата зарплатиЗа законодавством України виплата заробітної плати проводиться двічі протягом місяця - авансову виплату за першу половину місяця та остаточний розраху...