Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) являє собою регулярну підтримку користувачів автоматизованих систем. За договором про ІТС ви отримуєте:
- оновлення і відповідність інформаційної бази законодавству;
- швидкі та вичерпні відповіді на питання про роботу програми, веденні обліку в 1С;
- обслуговування 1С: Підприємства в віддаленому доступі.
ВАРІАНТИ СУПРОВОДУ
Послуги |
Договір Техно |
Договір Проф |
Оновлення стандартних програм, конфігурацій |
+ |
+ |
Оновлення нетипових конфігурацій |
– |
1 інф. база |
Консультації (робота з програмою, бухоблік, облік зарплати, пошук помилок) |
в обмеженому обсязі, 1 консультація в місяць |
+ |
Створення резервних копій інформаційної бази |
– |
+ |
Тестування, виправлення помилок в інформаційній базі |
за додаткову плату |
+ |
Модуль розрахунку лікарняних, відпускних |
– |
+ |
Матеріали по встановленню та налагодженню програм |
+ |
+ |
Зустрічі користувачів з методистами |
– |
+ |
Віддалений доступ до офісних додатків |
до 2 підключень |
до 5 підлючень |
Договір рівня Техно підійде компаніям, в яких працює штатний програміст, якщо такого фахівця на фірмі немає, найкраще замовити послугу Проф.
ЧИ ПОТРІБНО ВАМ ІТС
ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ВАШ ПРОГРАМНИЙ ПРОДУКТ ПРАЦЮВАВ БЕЗПЕРЕБІЙНО, ВРАХОВУВАВ ВСІ ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ, ПРОГРАМІСТАМ НЕОБХІДНО:
- регулярно оновлювати платформу 1С;
- оновлювати форми звітності;
- оновлювати інформацію в довідниках по податках і зборах;
- користуватися консультаційними послугами фахівців з 1С.
- Якщо у вас немає штатного програміста, рекомендуємо звертатися в компанію Легал Солюшнз.
- УКЛАВ ДОГОВІР НА ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНЕ СУПРОВІД, ВИ:
- будете впевнені в легальності оновлень;
- зможете перейняти досвід експертів в сфері бухобліку, кадрового обліку, оподаткування;
- станете по максимуму використовувати функціонал 1С: Підприємства;
- завжди будете в курсі законодавчих змін і зможете відразу враховувати їх у роботі;
- будете отримувати персональні консультації від професіоналів.
7 ПРИЧИН ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЛЕГАЛ СОЛЮШНЗ
Програмісти нашої компанії допоможуть оперативно оновити конфігурацію і вчасно здавати звіти.
Кожен користувач може вибрати оптимальний тарифний план.
У разі підписання договору за вами буде закріплений персональний менеджер, який буде знати все про ваших завданнях і попередніх зверненнях.
Частина послуг (навчання роботі з програмою, аудит системи) можуть надаватися безкоштовно.
Спілкування з менеджером можливо будь-яким зручним для вас способом (телефон, e-mail, Telegram, Viber, WhatsApp, Skype).
Пропонуємо численні акції, програми, які дозволять заощадить гроші. Чим довший термін договору, тим дешевше обходиться місяць обслуговування.
На першу вимогу ви можете звернутися як програмістам, так і до керівника компанії безпосередньо.
Залишилися питання? Не знаєте, який тариф підійде вам? Телефонуйте або залишайте заявку на зворотний дзвінок. Відповімо на будь-які ваші питання.