ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ
  • Головний офіс (Київ): вул.Велика Васильківська, 77
rating
4,4/5

Всього відгуків: 84

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Білорусія, Грузія, Російська Федерація, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Як отримати ЕЦП (електронний цифровий підпис)

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


Отримати ЕЦП в Україні можуть фізичні та юридичні особи. Електронний підпис або КЕП (кваліфікований електронний підпис) - альтернатива підпису від руки. Він являє собою файл, створений шляхом криптографічного перетворення інформації.

ЕЦП отримують онлайн - через банк (Ощадбанк, ПриватБанк) або офлайн, звернувшись в сертифіковані центри.

Отримання ЕЦП: послуги компанії «Лега Солюшнз»

За допомогою електронного підпису значно спрощується документообіг. Його можуть використовувати компанії, представники влади, ФОП, а також фізичні особи для виконання ряду дій і операцій.

Якщо ви вирішили зробити електронний підпис, зверніться до нас. Юристи компанії «Легал Солюшнз» виконають все «під ключ»:

  • з урахуванням індивідуальних особливостей і потреб клієнта виберуть найбільш оптимальний різновид ЕЦП;
  • заповнять заявку;
  • підготують пакет документів;
  • звернуться до Центру сертифікації ключів;
  • отримають електронний цифровий підпис і передадуть його клієнту.

Виконуючи свою роботу, ми дотримуємося принципів оперативності, високої якості послуг і абсолютної конфіденційності.

Необхідні документи

Якщо фізична особа хоче отримати електронний ключ, слід надати такі документи:

  • копію паспорта;
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера платника податків;
  • доручення;
  • квитанцію про оплату послуг;
  • USB або інший накопичувач для цифрового сертифікату.

Отримання ключів ЕЦП юридичними особами процедурно не відрізняється, крім необхідного пакету документів. Компанії, незалежно від організаційно-правової форми, необхідно надати:

  • копію паспорта (книжки або ID-карти) керівника;
  • договір про надання послуг КЕП;
  • картку, заповнену відповідно до встановленої форми;
  • копію виписки з Єдиного державного реєстру або свідоцтво;
  • документ, що підтверджує повноваження особи, якій видається сертифікат (наказ, контракт, протокол загальних зборів і т.п.);
  • копії паспортів всіх осіб, на ім'я яких оформляється ЕЦП;
  • копії довідок про присвоєння реєстраційного номера платників податків;
  • заявки на отримання кваліфікаційних сертифікатів;
  • квитанцію про оплату послуг;
  • USB або інший накопичувач для цифрового сертифікату.

Відповідно до Закону електронний підпис діє протягом 12 місяців, а кваліфікований - 24 місяців. Після закінчення зазначеного часу дію сертифіката продовжується або проводиться процедура відкриття нового ключа.

Переваги ЕЦП

Для бізнесової діяльності такий підпис - незамінний атрибут:

  • спрощується і прискорюється документообіг;
  • скорочуються витрати;
  • підвищується рівень безпеки;
  • попереджається фальсифікація даних;
  • спрощується співпраця з іноземними контрагентами.

Отримати цифровий підпис можна швидко і легко, звернувшись в юридичну компанію «Легал Солюшнз». Наші фахівці візьмуть на себе всю роботу з підготовки документів. Ми допоможемо розібратися у всіх тонкощах оформлення та використання цифрового сертифікату.



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:

  • Реєстрація товариства з обмеженою відповідальністюПОСЛУГА ПО СТВОРЕННЮ І РЕЄСТРАЦІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СКЛАДАЄТЬСЯ З НАСТУПНИХ СКЛАДОВИХ: консультування з будь-яких питань, пов...
  • Реєстрація ФОП, СПДМИ ГОТОВІ ДОПОМОГТИ ВАМ НА ВСІХ ЕТАПАХ ПІДГОТОВКИ І САМОЇ ПРОЦЕДУРИ РЕЄСТРАЦІЇ: надати безкоштовні консультації щодо вибору діяльності майбутнього ...
  • Реєстрація ППЩО ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ ПОСЛУГА: Підготовка всього пакету документів щодо реєстрації та створення ПП. Допомога в підборі видів економічної діяльності, н...
  • Реєстрація акціонерного товариства (ПАТ, ПрАТ)ЩО ВОНА ЯВЛЯЄ СОБОЮ: Проведення повних зборів учасників АТ; Розробка документації акції, що дозволяє випуск, в комісії з цінних паперів; Укладенн...
  • Реєстрація філії, представництваРЕЄСТРАЦІЯ ФІЛІЇ І ПРЕДСТАВНИЦТВА В КИЄВІ З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ЦЯ ПОСЛУГА РЕЄСТРАЦІЯ ФІЛІЇ І ПРЕДСТАВНИЦТВА: Розробка наказу про відкриття філії; Роз...


Коментарі:

    Додати коментар