KYC (Система “Знай свого клієнта”) – універсальний принцип роботи бізнесу у цифрову епоху. Автоматична верифікація особи проводиться наданням фото документа та селфі.
Чи залишилася зараз анонімність ще хоч десь? Нещодавно в податкових деклараціях США розкривається інформація про доходи, отримані в криптовалюті. Переміщення криптовалюти відстежуються, тому навіть тут немає анонімності. Вона поступово перетворюється на міф. Кількість анонімних криптовалютних бірж украй мало.
Реалізація принципу “Знай свого клієнта” на практиці
Як зазвичай впроваджуються принципи KYC:
- Перевірка на відповідність клієнта політиці фінансової установи.
- Однозначна ідентифікація.
- Моніторинг операцій за рахунками: якщо транзакція є сумнівною, банк просить роз'яснення щодо неї.
- Біометрична та голосова ідентифікація (не для всіх установ).
Серед інших процедур можуть бути такі заходи, як запит паспортів акціонерів компанії, вивчення структури компанії. Перевірка може тривати кілька місяців, коли йдеться про нерезидентів.
Тут головне, що потрібно зробити клієнту банку, це надати чесну, правдиву та повну інформацію про себе та про компанію, часом це може бути історія фінансових транзакцій чи рекомендаційні листи з інших банків, у яких ви раніше вже відкривали рахунки. Але оскільки це не завжди гарантує успіх, рекомендуємо мати контакт юриста з KYC.
Безпека потрібна не лише банкам. Цілком законно, коли компанія під час укладання договору вимагає копії установчих документів, паспортів засновників, ліцензій.
Навчимо вас працювати з новою політикою безпеки бізнесу! Звертайтеся до компанії Легал Солюшнз для отримання додаткової інформації!