rating
4,5/5

Всього відгуків: 52

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Введення в експлуатацію об'єкта

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


Для завершення будівництва необхідно отримати дозвіл на експлуатацію об'єкта.

Такий дозвіл підтверджує, що об'єкт відповідає всім стандартам законодавства і є безпечним.

Отримання дозвілу на введення в експлуатацію - це досить делікатна процедура, яка є необхідною для легального використання приміщення.

У яких випадках необхідно отримати дозвіл:

  1. Якщо потрібно підключити до об'єкта всі види комунікацій (електрика, водопровід, газопровід і т. П.)
  2. Якщо потрібно отримати право на власність
  3. Якщо потрібно оформити реконструкцію будівлі
  4. Якщо потрібно узаконити приміщення

Згідно з Законодавством України, дозвіл на експлуатацію залежить від рівня складності спорудження будівлі:

І-ІІІ рівні складності (житлові об'єкти або приватні приміщення, площа - не більш 300 м. К. І не більше 2 поверхів) оформляються через декларацію про готовність до експлуатації.

IV-V рівні складності (соціальні об'єкти, житлові багатоповерхівки) оформляються через акт на експлуатацію об'єкта (сертифікат завершеного будівництва).

Документи необхідні для оформлення декларації:

  1. Паспорт та ідентифікаційний код
  2. Паспорт будівельного об'єкта
  3. Декларація (2 шт.)
  4. Інформація з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)

Документи необхідні для оформлення акту на експлуатацію об'єкта:

  1. Заява
  2. Інформація про замовника (паспорт і код)
  3. Акт на експлуатацію
  4. Документи на земельну ділянку
  5. Інформація з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)

Документи на оформлення дозволу на введення об'єкту в експлуатацію подаються до органів державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК).

Для самобуду існують свої особливості, які варто враховувати при подачі документів.

Етапи оформлення дозволу на введення в експлуатацію об'єктів:

  1. Підготовка всіх необхідних документів
  2. Подача пакету документів в ДАБК
  3. Отримання дозволу на експлуатацію приміщення

Після отримання документів, що підтверджують легальне використання об'єкта нерухомості, замовник зобов'язаний звернутися в держадміністрацію, органи в сфері безпеки і проінформувати про отримання дозволу.

«Легал Солюшнз» пропонує:

Безкоштовну консультацію, на якій наш фахівець відповість на всі Ваші питання і допоможе зібрати документи

Підготовку всіх документів

Перевірку документів на наявність неточностей і помилок

Подачу пакету документів в ДАБК

Отримання дозволу та передача замовнику



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:

  • Дозвіл на початок будівельних робітБудівництво можна починати тільки після отримання дозволу на будівельні роботи. Будівництво - це не просто споруда об'єкта, але організаційна, монтаж...
  • Дозвіл на початок роботи нового підприємстваПочати роботу нового підприємства не так просто, як здається на перший погляд. Для отримання дозволу на виконання робіт підприємства необхідно заповни...
  • Дозвіл Антимонопольного комітетуЩоб отримати згоду Антимонопольного комітету України необхідно укласти угоду (здійснити узгоджені дії). Узгоджені дії: Антиконкурентні (обмеження ...
  • Дозвіл на протипожежні роботиПротипожежні роботи - це діяльність організації по монтажу, розробки, випробувань, експлуатації, виробництві продукції для захисту від загоряння. Щоб...
  • Узгодження пожежних органівПід узгодженням органів пожежної охорони в цьому випадку слід розуміти реєстрацію декларації пожежної безпеки. Раніше, до 2013 року, необхідне було от...


Коментарі:

Є питання? Задай його першим та отримай відповідь від наших експертів

    Додати коментар
    Якщо ви виявили помилку чи неточність в тексті, виділіть її та натисніть Ctrl + Enter