Послуга доступна
по всій Україні
Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Також ми працюємо в наступних країнах:
Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та
Зверніться до нас зараз і отримайте:
- Якісну консультацію;
- Індивідуальний підхід;
- Ціна послуги, відповідна високій якості надання послуги;
- Можливість сплатити зручним для Вас способом;
- Конфіденційність в роботі;
- Швидке і надійне рішення поставленого завдання;
Введення в експлуатацію об'єкта
робочих днів
Для завершення будівництва необхідно отримати дозвіл на експлуатацію об'єкта.
Такий дозвіл підтверджує, що об'єкт відповідає всім стандартам законодавства і є безпечним.
Отримання дозвілу на введення в експлуатацію - це досить делікатна процедура, яка є необхідною для легального використання приміщення.
У яких випадках необхідно отримати дозвіл:
- Якщо потрібно підключити до об'єкта всі види комунікацій (електрика, водопровід, газопровід і т. П.)
- Якщо потрібно отримати право на власність
- Якщо потрібно оформити реконструкцію будівлі
- Якщо потрібно узаконити приміщення
Згідно з Законодавством України, дозвіл на експлуатацію залежить від рівня складності спорудження будівлі:
І-ІІІ рівні складності (житлові об'єкти або приватні приміщення, площа - не більш 300 м. К. І не більше 2 поверхів) оформляються через декларацію про готовність до експлуатації.
IV-V рівні складності (соціальні об'єкти, житлові багатоповерхівки) оформляються через акт на експлуатацію об'єкта (сертифікат завершеного будівництва).
Документи необхідні для оформлення декларації:
- Паспорт та ідентифікаційний код
- Паспорт будівельного об'єкта
- Декларація (2 шт.)
- Інформація з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
Документи необхідні для оформлення акту на експлуатацію об'єкта:
- Заява
- Інформація про замовника (паспорт і код)
- Акт на експлуатацію
- Документи на земельну ділянку
- Інформація з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
Документи на оформлення дозволу на введення об'єкту в експлуатацію подаються до органів державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК).
Для самобуду існують свої особливості, які варто враховувати при подачі документів.
Етапи оформлення дозволу на введення в експлуатацію об'єктів:
- Підготовка всіх необхідних документів
- Подача пакету документів в ДАБК
- Отримання дозволу на експлуатацію приміщення
Після отримання документів, що підтверджують легальне використання об'єкта нерухомості, замовник зобов'язаний звернутися в держадміністрацію, органи в сфері безпеки і проінформувати про отримання дозволу.
«Легал Солюшнз» пропонує:
Безкоштовну консультацію, на якій наш фахівець відповість на всі Ваші питання і допоможе зібрати документи
Підготовку всіх документів
Перевірку документів на наявність неточностей і помилок
Подачу пакету документів в ДАБК
Отримання дозволу та передача замовнику
ПОСЛУГУ
Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!
Також Вам може бути цікаво:
- Дозвіл на початок будівельних робітБудівництво можна починати тільки після отримання дозволу на будівельні роботи. Будівництво - це не просто споруда об'єкта, але організаційна, монтаж...
- Дозвіл на початок роботи нового підприємстваПочати роботу нового підприємства не так просто, як здається на перший погляд. Для отримання дозволу на виконання робіт підприємства необхідно заповни...
- Дозвіл Антимонопольного комітетуЩоб отримати згоду Антимонопольного комітету України необхідно укласти угоду (здійснити узгоджені дії). Узгоджені дії: Антиконкурентні (обмеження ...
- Дозвіл на протипожежні роботиПротипожежні роботи - це діяльність організації по монтажу, розробки, випробувань, експлуатації, виробництві продукції для захисту від загоряння. Щоб...
- Узгодження пожежних органівПід узгодженням органів пожежної охорони в цьому випадку слід розуміти реєстрацію декларації пожежної безпеки. Раніше, до 2013 року, необхідне було от...
Є питання? Задай його першим та отримай відповідь від наших експертів