rating
4,5/5

Всього відгуків: 52

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Ліцензія на оптову торгівлю лікарськими засобами

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


Отримання ліцензії

І етап - оформлення документа - паспорта аптечного складу

  • згоду СФ на відповідне приміщення для здійснення діяльності;
  • узгодження пожежної охорони на кімнату для здійснення діяльності;
  • узгодження держінспекції з контролю якості ліків;
  • узгодження районної адміністрації.

Вимоги, що пред'являються до складських приміщень

  • окреме нежитлове будова або ізольоване приміщення в нежилих будівлях з входом, загальна площа якого становить 250 кв. м. - для оптової торгівлі, виробництва медичних препаратів;
  • в приміщенні повинна бути виробнича зона для збереження різних груп ліків, зі службових приміщень, спеціальні зони, в яких можна буде зберігати лікарські засоби.

Важливо, щоб в наявність було спеціальне обладнання, призначене для якісного збереження ліків:

  • припливно вентустановки - паспортизовані витяжні, які відповідають вимогам СНІП і Т;
  • холодильні камери, які відповідають за встановлені параметри, дотримуючись норм зберігання медичних препаратів;
  • будівля обладнана пожежною і охоронною сигналізацією. Також є висновок на центральний пункт видачі експертного висновку пожежниками.

ІІ етап

  • підбирається персонал (багато кваліфікованих фахівців, які мають вищу фармацевтичну освіту), але не менше двох.
  • проходження відповідної метрологічної перевірки використовуваної вимірювальної техніки.

ІІІ етап

Отримання узгодження держслужби ліків і виробів, які мають медичне призначення. Такий документ видається на 5 років.

Для того, щоб почати роботу, потрібно надати такі документи:

  • Копії статутних документів, завірених нотаріально. Це свідоцтва про держреєстрацію;
  • Документ про внесення до реєстру - статистика; банківські реквізити, статуту, номер свідоцтва платника ПДВ або ж індивідуальний номер.
  • Договір про оренду на приміщення, в якому буде проводитися така діяльність (не менш 3 років) або ж завірені копії документів в установленому порядку. Вони підтверджують право власності на таке приміщення.

Вимоги до договору оренди:

  1. важливо, щоб було вказано призначення використовуваної площі під зберігання різних фармацевтичних препаратів.
  2. додається довідка власника, який орендує приміщення.
  • Паспорт аптечного складу, завірений нотаріально.
  • Трудові контракти; наказ про прийом на роботу; копія трудової книжки; копія наказів про відповідному призначення на роботу.
  • Документи про освіту:
  1. копії, нотаріально завірені, дипломів провізорів;
  2. копія документа про проходження курсів для підвищення кваліфікації.
  • Дані про склад фахівців (їх список, П.І.Б, стаж роботи за цією формою, освіту, атестація, найменування ВУЗу, а також його закінчення).
  • Медичні книжки всіх працівників.
  • Копії свідоцтва всіх проведених метрологічних перевірок медичного спеціалізованого обладнання.

Додаткові дані:

  1. підприємець зобов'язаний мати якесь приміщення і обладнання, призначене для забезпечення схоронності ліків, їх транспортування і торгівлі ними;
  2. забезпечити виконання всіх вимог МОЗ з умовою збереження ліків і інше;
  3. забезпечити мінімальний асортимент ліків. Він визначається МОЗ;
  4. придумати план невідкладних дій для відкликання, якщо потрібні ліки з продажу;
  5. призначити відповідальну матеріальна особа;
  6. забезпечити засоби вимірювання, проводячи їх калібрування і проходячи регулярно метрологічні перевірки;
  7. наявність фахівців або ж підрозділів по контролю якості або договір з акредитованою департаментом лабораторією аналізу якості ліків;
  8. пройти акредитацію контролю якості (охорона, транспортування, виробництво) протягом року з моменту отримання ліцензії;
  9. зберігати всі документи, які свідчать про факт купівлі або ж продажу із зазначенням дати, кількості, серії отриманого або поставленого ліків, протягом 3 років.


ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:

  • Переоформлення ліцензійЛіцензії та дозволи мають свій термін дії, який регулярно потрібно продовжувати. Але крім закінчення терміну існують інші причини, які вимагають перео...
  • Отримати будівельну ліцензіюКласифікатор видів робіт СС2 СС3 об'єктів будівництва Будівельний бізнес в Україні стрімко розвивається, через що дедалі більше бізнесменів цікавля...
  • Ліцензування протипожежних робітДля проведення протипожежної діяльності необхідно отримати ліцензію МНС. Щоб отримати дозвіл на протипожежні роботи варто звернутися до Держдепартамен...
  • Ліцензія на транспортні перевезенняОтримання ліцензії для перевезень передбачає такі етапи: Етап 1 Реєстрація машини в ДАІ, а також отримання карток на автомобіль; Складання догово...
  • Ліцензія на освітню діяльністьВідповідно до чинних в Україні законів будь-яка діяльність, пов'язана з наданням освітніх послуг, підлягає ліцензуванню. Право займатися освітньою ді...


Коментарі:

Є питання? Задай його першим та отримай відповідь від наших експертів

    Додати коментар
    Якщо ви виявили помилку чи неточність в тексті, виділіть її та натисніть Ctrl + Enter