Послуга доступна
по всій Україні
Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Також ми працюємо в наступних країнах:
Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та
Зверніться до нас зараз і отримайте:
- Якісну консультацію;
- Індивідуальний підхід;
- Ціна послуги, відповідна високій якості надання послуги;
- Можливість сплатити зручним для Вас способом;
- Конфіденційність в роботі;
- Швидке і надійне рішення поставленого завдання;
Ліцензія на оптову торгівлю лікарськими засобами
робочих днів
Отримання ліцензії
І етап - оформлення документа - паспорта аптечного складу
- згоду СФ на відповідне приміщення для здійснення діяльності;
- узгодження пожежної охорони на кімнату для здійснення діяльності;
- узгодження держінспекції з контролю якості ліків;
- узгодження районної адміністрації.
Вимоги, що пред'являються до складських приміщень
- окреме нежитлове будова або ізольоване приміщення в нежилих будівлях з входом, загальна площа якого становить 250 кв. м. - для оптової торгівлі, виробництва медичних препаратів;
- в приміщенні повинна бути виробнича зона для збереження різних груп ліків, зі службових приміщень, спеціальні зони, в яких можна буде зберігати лікарські засоби.
Важливо, щоб в наявність було спеціальне обладнання, призначене для якісного збереження ліків:
- припливно вентустановки - паспортизовані витяжні, які відповідають вимогам СНІП і Т;
- холодильні камери, які відповідають за встановлені параметри, дотримуючись норм зберігання медичних препаратів;
- будівля обладнана пожежною і охоронною сигналізацією. Також є висновок на центральний пункт видачі експертного висновку пожежниками.
ІІ етап
- підбирається персонал (багато кваліфікованих фахівців, які мають вищу фармацевтичну освіту), але не менше двох.
- проходження відповідної метрологічної перевірки використовуваної вимірювальної техніки.
ІІІ етап
Отримання узгодження держслужби ліків і виробів, які мають медичне призначення. Такий документ видається на 5 років.
Для того, щоб почати роботу, потрібно надати такі документи:
- Копії статутних документів, завірених нотаріально. Це свідоцтва про держреєстрацію;
- Документ про внесення до реєстру - статистика; банківські реквізити, статуту, номер свідоцтва платника ПДВ або ж індивідуальний номер.
- Договір про оренду на приміщення, в якому буде проводитися така діяльність (не менш 3 років) або ж завірені копії документів в установленому порядку. Вони підтверджують право власності на таке приміщення.
Вимоги до договору оренди:
- важливо, щоб було вказано призначення використовуваної площі під зберігання різних фармацевтичних препаратів.
- додається довідка власника, який орендує приміщення.
- Паспорт аптечного складу, завірений нотаріально.
- Трудові контракти; наказ про прийом на роботу; копія трудової книжки; копія наказів про відповідному призначення на роботу.
- Документи про освіту:
- копії, нотаріально завірені, дипломів провізорів;
- копія документа про проходження курсів для підвищення кваліфікації.
- Дані про склад фахівців (їх список, П.І.Б, стаж роботи за цією формою, освіту, атестація, найменування ВУЗу, а також його закінчення).
- Медичні книжки всіх працівників.
- Копії свідоцтва всіх проведених метрологічних перевірок медичного спеціалізованого обладнання.
Додаткові дані:
- підприємець зобов'язаний мати якесь приміщення і обладнання, призначене для забезпечення схоронності ліків, їх транспортування і торгівлі ними;
- забезпечити виконання всіх вимог МОЗ з умовою збереження ліків і інше;
- забезпечити мінімальний асортимент ліків. Він визначається МОЗ;
- придумати план невідкладних дій для відкликання, якщо потрібні ліки з продажу;
- призначити відповідальну матеріальна особа;
- забезпечити засоби вимірювання, проводячи їх калібрування і проходячи регулярно метрологічні перевірки;
- наявність фахівців або ж підрозділів по контролю якості або договір з акредитованою департаментом лабораторією аналізу якості ліків;
- пройти акредитацію контролю якості (охорона, транспортування, виробництво) протягом року з моменту отримання ліцензії;
- зберігати всі документи, які свідчать про факт купівлі або ж продажу із зазначенням дати, кількості, серії отриманого або поставленого ліків, протягом 3 років.
ПОСЛУГУ
Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!
Також Вам може бути цікаво:
- Переоформлення ліцензійЛіцензії та дозволи мають свій термін дії, який регулярно потрібно продовжувати. Але крім закінчення терміну існують інші причини, які вимагають перео...
- Отримати будівельну ліцензіюКласифікатор видів робіт СС2 СС3 об'єктів будівництва Будівельний бізнес в Україні стрімко розвивається, через що дедалі більше бізнесменів цікавля...
- Ліцензування протипожежних робітДля проведення протипожежної діяльності необхідно отримати ліцензію МНС. Щоб отримати дозвіл на протипожежні роботи варто звернутися до Держдепартамен...
- Ліцензія на транспортні перевезенняОтримання ліцензії для перевезень передбачає такі етапи: Етап 1 Реєстрація машини в ДАІ, а також отримання карток на автомобіль; Складання догово...
- Ліцензія на освітню діяльністьВідповідно до чинних в Україні законів будь-яка діяльність, пов'язана з наданням освітніх послуг, підлягає ліцензуванню. Право займатися освітньою ді...