ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ
  • Головний офіс (Київ): вул.Велика Васильківська, 77

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Білорусія, Грузія, Російська Федерація, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз...

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Оформлення будівельного паспорта

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


У вас є у власності земельна ділянка і ви плануєте її забудову? Хочете звести невелику будівлю та розпочати будівництво за спрощеною схемою? Вам знадобиться оформити будівельний паспорт.

Без цього документа є неможливим подання повідомлення в ДАБК про початок будівельних робіт. Наявність будівельного паспорта не вимагає отримання містобудівних умов, а також робить необов'язковою розробку проектної документації.

Будівельний паспорт видається на такі об'єкти:

 
  • Житловий індивідуальний, садовий або дачний будинок не вище двох поверхів і площею не більше 300 кв.м. Для нерухомості, параметри якої перевищують наведені, перед початком будівництва потрібно отримати Містобудівні умови і обмеження забудови.
  • Гаражі, нежитлові будівлі.
  • Елементи інженерного захисту.

Для тимчасових споруд паспорт не потрібен. Документ видають відділи архітектури місцевих органів влади, в Києві – Департамент містобудування та архітектури за наявності повного пакету документів. Державні мита і збори при цьому не оплачуються.

Власник земельної ділянки при плануванні будівництва може отримати документ самостійно. Але, як показує практика, звернення до юристів значно скорочує і спрощує процедуру. Ще одна перевага – економія часу і сил. Звернувшись до фахівців юридичної фірми Legal Solutions, ви позбавите себе від клопоту з оформленням і поданням документів. Вам також не доведеться турбуватися з приводу відмови у видачі паспорта місцевим відділом або Департаментом архітектури.

Вам знадобиться такий список документів:

 
  • Заява.
  • Паспорт.
  • Ідентифікаційний код.
  • Копія документа про право власності на землю.
  • Згода всіх власників ділянки на будівництво.
  • Ескіз будови.
  • Проект майбутньої споруди – у разі наявності.
  • Копія техумов на підключення до комунікацій – якщо є.

Архітектурний департамент розглядає заяву та документи протягом 10 робочих днів, і у випадку відсутності причин для відмови видає паспорт.

Які відомості містить будівельний паспорт

  1. Документи, які подавалися заявником.
  2. Схема забудови з розташуванням будівлі, позначенням червоних ліній, відстані до споруд на сусідніх ділянках, місць підключення комунікацій тощо.
  3. Рекомендації для замовника з нормативно-правової бази, що стосується будівництва об'єкта.

Ми пропонуємо:

 
  • Консультування щодо одержання паспорта на будівництво.
  • Оформлення документів.
  • Подання їх до Департаменту містобудування в столиці, місцеві відділи архітектури.
  • Отримання будівельного паспорта і передання його клієнтові.
  • Оскільки зборів і мит за видачу документа не передбачено, ви оплачуєте лише послуги юриста.

У нас ви також можете замовити супутні послуги (повідомлення про початок робіт, введення об'єкта в експлуатацію). Детальну інформацію ви можете знайти у відповідних розділах сайту. Якщо є запитання – наші співробітники обов'язково на них дадуть відповідь. Звертайтеся, із задоволенням допоможемо.



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:



Коментарі:

СкасуватиДодати коментар