ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ
  • Головний офіс (Київ): вул.Велика Васильківська, 77
rating
4.3/5

Всього відгуків: 57

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Білорусія, Грузія, Російська Федерація, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Оцінка нерухомості для спадщини

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


Прийняття спадщини в Україні – процес непростий і вимагає проходження ряду процедур, пов'язаних з оформленням права власності на отримане за законом або заповітом майно. Якщо ви не є родичем померлого першого чи другого ступеня споріднення, за отримання спадщини доведеться сплатити податок державі. Сума цього податку розраховується, виходячи з оціночної вартості майна.

Експертизу нерухомості для пред'явлення її нотаріусові проводять суб'єкти оціночної діяльності, які мають спеціальний сертифікат, – компанії або приватні оцінювачі.

Експертна оцінка нерухомості обов'язкова при оформленні спадщини:

 
  • Резидентами – родичами померлого від третьої до шостого ступеня споріднення включно.
  • Громадянами України, які є родичами спадкодавця. Серед умов отримання спадщини – проживання однією сім'єю не менше 5 років; перебування на утриманні спадкодавця.
  • Родичами або іншими особами – нерезидентами.

Оцінка необов'язкова у разі нульового оподаткування при спадкуванні майна:

 
  • Родичами першого ступеня споріднення (чоловік, дружина, батьки, діти).
  • Родичами другого ступеня споріднення (брат, сестра, внуки, баба, дід).

Для цих категорій оцінка проводиться за бажанням спадкоємців.

Якщо у вашому випадку експертиза обов'язкова або ви вважаєте за доцільне її проведення, замовте послугу в компанії Legal Solutions. На ваш розсуд ми проведемо оцінку як з особистим оглядом майна, так і без нього, на основі наданих вами документів та інформації про нерухомість.

Чинне в Україні законодавство для здійснення експертизи не вимагає обов'язкової присутності оцінювача на об'єкті. У разі необхідності в особистому огляді ми проведемо його за попередньою домовленістю в Києві та Київській області, містах, в яких працюють наші представники. Можливість, а також час виїзду на об'єкт обговорюються індивідуально.

Ми займаємося оцінкою:

 
  • Житлової нерухомості: будинки, таунхауси, дачі, квартири, кімнати в гуртожитках і комуналках.
  • Квартир: офіси, склади, виробничі та торгові приміщення.
  • Нежитлових споруд: гаражі, господарські будівлі.
  • Земельних ділянок.

Особливості оподаткування нерухомості, отриманої у спадщину

  1. За нульовою ставкою оподатковується нерухомість, одержана резидентами – спадкоємцями першого та другого ступенів споріднення.
  2. 5% від оціночної вартості сплачують резиденти – родичі починаючи від третього ступеня споріднення або особи, у яких з померлим не було родинних зв'язків.
  3. 18% – ставка податку при отриманні спадщини нерезидентом від громадянина України або резидентом від іноземця чи особи без громадянства.

Податок має бути сплачений до 10 квітня року, наступного за роком реєстрації права власності на прийняте у спадщину майно.

Які документи потрібні для проведення оцінки

 
  • Паспорт та ІПН спадкоємця.
  • Техпаспорт на об'єкт нерухомості.
  • Правовстановлювальний документ: договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про приватизацію тощо.
  • Документи на землю – в разі необхідності.

Можливо, знадобляться інші документи, додаткова інформація про будинок, квартиру, ділянку. Про це повідомить наш співробітник під час консультації.

Порядок проведення експертизи

  1. Ви телефонуєте нам або залишаєте заявку.
  2. Під час спілкування з нашим фахівцем повідомляєте йому про мету оцінки, надаєте інформацію про об'єкт. Визначаємося з необхідним переліком документів, термінами та вартістю робіт.
  3. Отримуємо від вас документи. За необхідності та можливості оглядаємо об'єкт особисто.
  4. Готуємо звіт, передаємо його вам.
  5. Реєструємо звіт в Єдиній базі звітів з оцінки майна.

Чому варто замовити оцінку нерухомості у нас

 
  • Ми працюємо строго в рамках закону. При реєстрації прав на нерухомість у нотаріуса у вас не виникне проблем з правильністю визначення ринкової вартості майна.
  • Оцінку проводимо максимально оперативно.
  • Гарантуємо нерозголошення наданої нам в процесі роботи інформації.

Терміни і ціна послуги залежать від конкретного виду нерухомості, необхідності в особистому огляді житла чи нежитлового приміщення, наявності необхідних документів.

Якщо у вас виникли запитання, телефонуйте. Із задоволенням вам допоможемо.



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:

  • Оцінка ринкової вартості комерційної нерухомостіДо комерційної слід відносити нерухомість, використання якої так чи інакше пов'язане з отриманням доходу. Дохід може виражатися в грошовій ...
  • Оцінка нерухомості для оподаткуванняКупівля-продаж, дарування, передача нерухомого майна у спадщину вимагають обов'язкової сплати податків однією зі сторін угоди. Для цього ...
  • Оцінка нерухомості для нотаріусаОдним з важливих етапів укладання нотаріальних угод з нерухомістю є експертна оцінка. Ця процедура має на меті визначення ринкової вартості ...
  • Оцінка житлової нерухомостіЯку б угоду з житловою нерухомістю ви не збиралися укласти, крім стандартного пакета документів вам необхідно буде надати нотаріусові ...
  • Експертна оцінка будинкуУ вас є заміський котедж, дача і виникла необхідність їх продати, подарувати, внести в заставу, щоб отримати кредит? Дістався у спадщину ...


Коментарі:

СкасуватиДодати коментар