ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ
  • Головний офіс (Київ): вул.Велика Васильківська, 77

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Білорусія, Грузія, Російська Федерація, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз...

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Оформлення у власність земельної ділянки

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


З 2016 року в Україні змінені правила реєстрації права власності на землю. Якщо раніше на земельну ділянку видавалися свідоцтво про реєстрацію або держакт на землю, то зараз для підтвердження володіння ділянкою достатньо виписки з Держреєстру прав.

Для чого потрібно оформляти право власності?

Без документа, який підтверджує право володіння ділянкою, ви не зможете землю продати, передати у спадщину, розпочати на ній будівництво. Власник землі може оформити право власності самостійно. Однак процес цей буде тривалим і складним.

Юристи компанії Legal Solutions допоможуть вам в найкоротші терміни стати повноправним власником земельної ділянки. Ми зберемо повний пакет документів і надамо підтримку в реєстрації землі на первинному і вторинному ринку, придбаної в результаті відчуження або в порядку приватизації.

Які документи потрібні для оформлення права власності на землю

 
  • Паспорт власника.
  • Ідентифікаційний код.
  • Виписка з кадастру.
  • Правовстановлювальний документ (договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про отримання спадщини).
  • Рішення органу виконавчої влади або місцевого самоврядування про відведення землі – при відведенні у приватну власність земель державної або комунальної власності.
  • Копія втраченого державного акта – якщо право власності реєструвалося до 2013 року і документ був загублений.
  • Документ про право власності на ділянки, які об'єднуються або розділяються.
  • Квитанція про сплату адмінзбору або документ, який надає право на звільнення від нього.
  • Доручення.

Пакет документів може відрізнятися залежно від підстави реєстрації прав власності та інших правових нюансів. Під час первинної консультації ви зможете уточнити інформацію у наших співробітників. У разі необхідності ми допоможемо з присвоєнням ділянці кадастрового номера, оформленням технічної документації, отриманням дозволів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Документи подаються нотаріусові або державному реєстратору. Виписка з Реєстру видається протягом 5 робочих днів. Відповідно до нині чинного законодавства паперовий та електронний варіант мають однакову юридичну силу.

Що ви отримуєте, замовивши послугу у нас

 
  • Консультації з питань реєстрації права на землю.
  • Допомогу в підготовці документів.
  • Представлення ваших інтересів в органах місцевого самоврядування, супровід відведення землі.
  • Допомогу в отриманні виписки з кадастру.
  • Реєстрацію права власності.
  • Виписку з Реєстру.

Ціна послуги залежить від складності робіт і розраховується індивідуально. Цікавлять деталі процесу реєстрації? Хочете отримати виписку в більш короткий термін, аніж 5 робочих днів? Залишилися інші запитання? Задайте їх нашим співробітникам, за телефонами, які є на сайті, напишіть на e-mail або в месенджер.



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:



Коментарі:

СкасуватиДодати коментар