rating
4,6/5

Всього відгуків: 50

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Оформлення будівництва приватного будинку

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


Якщо ви вирішили будувати заміський будинок, то напевно вже знаєте, що справа ця є клопіткою і потребує неабияких витрат. Крім купівлі будматеріалів, зовнішніх і внутрішніх будівельних робіт буде потрібно обійти безліч інстанцій, оформити чималий пакет документів, а потім узаконити отриманий результат.

Етапи узаконення будівництва

1. Оформлення права власності на земельну ділянку та отримання кадастрового номера. Для цього знадобляться:

  • Заява.
  • Копія та оригінал паспорта.
  • Копія і оригінал ідентифікаційного коду.
  • Витяг з Державного земельного кадастру.
  • Підтвердження сплати адмінсбору.
  • Документ, що підтверджує підставу набуття права власності (договір купівлі-продажу, свідоцтво про спадщину тощо).

Реєстрацію здійснює держреєстратор або нотаріус. Для будівництва будинку підходить тільки ділянка з відповідним цільовим призначенням.

2. Отримання будівельного паспорта. Для цього в орган ДАБК подаються заява, підтвердження права власності на земельну ділянку, ескізні наміри. Будівельний паспорт видається протягом 10 днів. Ескізні наміри, як правило, замовляються у проектувальників. На даному етапі також буде потрібно геодезичне дослідження.

3. Отримання дозволу на будівництво. У ДАБК подається повідомлення про початок будівельних робіт, до нього додається інформація про будівельний паспорт. Дозвіл видається протягом 10 днів терміном на 2 роки. Якщо за цей термін об'єкт будівництва буде повністю завершено, повторний дозвіл отримувати не треба. Можливо, знадобиться згода сусідів на проведення каналізації, встановлення свердловини.

4. Введення будинку в експлуатацію та отримання на нього прав власності. Свідоцтво про право власності видається на основі техпаспорта і довідки про оцінку нового нерухомого майна. Будинку присвоюється адреса. Далі його підключають до комунікаційних систем, укладаються договори з обслуговуючими компаніями.

Як бачимо, процес досить складний для того, щоб займатися цим самостійно. З огляду на недосконалість законодавчої бази, тривалі бюрократичні процедури, часто буває, що отримати всі документи і дозволи з першого разу виявляється неможливо. Тим більше, якщо майбутній власник будинку неправильно оформив документи або несвоєчасно їх подав.

Звернувшись в компанію Legal Solutions, ви можете передати всю «паперову» роботу досвідченим юристам, а отже, уникнути зайвого занепокоєння і якомога швидше почати роботу над зведенням будівлі.

Ми пропонуємо:

1. Детальні консультації щодо проходження кожного з етапів.

2. Допомогу в оформленні документів та їх нотаріальному посвідченні.

3. Супровід процедур отримання дозвільної документації.

У нас ви можете замовити юридичну підтримку як на всіх етапах оформлення будівництва, так і на окремих з них. Виникли запитання? Задайте їх нашим співробітникам по телефону або заповнивши форму зворотного зв'язку.



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:



Коментарі:
    Додати коментар