Останні новини:

06 Травня 2019

Як скористатися спрощеною процедурою реєстрації РРО



Як скористатися спрощеною процедурою реєстрації РРО

Відтепер реєстрація РРО (реєстратор розрахункових операцій, - прим. ред.) здійснюється на підставі однієї заяви, без додатків. Це стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, що прямо передбачено наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій".

Як зазначається, заява подається через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. У меню "Введення звітності" необхідно обрати потрібну форму заяви заповнити її, підписати та надіслати.

Так, підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви. Інформація про результати розгляду заяви буде надіслана в електронному вигляді у другій квитанції. Відправлену заяву можна переглянути у вкладці "Вхідні/вихідні документи".

Водночас до початку реєстрації РРО необхідно надіслати (подати) до контролюючого органу повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП, у якому слід надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватися РРО. Повідомлення також можна подати з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів через приватну частину Електронного кабінету.

Переглянути інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО можна в Електронному кабінеті у розділі "Реєстри".

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ТА ДІЗНАЙТЕСЬ ЯК ЛЕГАЛІЗУВАТИ ВАШ БІЗНЕС

Якщо ви виявили помилку чи неточність в тексті, виділіть її та натисніть Ctrl + Enter