rating
4,6/5

Всього відгуків: 52

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Реєстрація ПП

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
2700

грн.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


Законодавство України пропонує безліч різних організаційно-правових форм ведення бізнесу. Кожен бізнесмен-початківець повинен оцінити особливості реєстрації, правове регулювання, способи управління та інші аспекти.

Щоб старт вашого бізнесу пройшов гладко, і надалі ви могли його зробити перспективним та рентабельним, звертайтеся за кваліфікованою юридичною допомогою до компанії Legal Solutions.

Великою популярністю серед інших форм ведення бізнесу користується приватне підприємство (ПП). Реєстрація такого суб'єкта господарювання займе від 3 робочих днів, якщо ви довірите виконання завдання професіоналам.

Реєстрація ПП Київ — одна з численних послуг, що надаються нашою юридичною компанією. Ми забезпечуємо комплексний підхід до реєстрації вашого бізнесу з огляду на специфіку економічної діяльності, масштаби та потреби клієнта. Звернувшись до нас, ви гарантовано отримаєте позитивний результат із мінімальними фінансовими та тимчасовими витратами. 

Реєстрація ПП: все, що потрібно знати про приватне підприємство

Особливості створення та управління приватним підприємствам багато в чому аналогічні суспільству з обмеженою відповідальністю. Так, засновниками такого суб'єкта господарювання можуть виступати фізичні чи юридичні особи (в т.ч. нерезиденти).

На законодавчому рівні не обмежено розмір статутного капіталу та кількість засновників. Приватне підприємство може бути платником єдиного податку (спрощена система) або на загальних підставах.

Так само як і в ТОВ, у ПП встановлюється обмежена відповідальність, тобто кожен учасник несе відповідальність лише в межах свого внеску до статутного капіталу.

Якщо вас цікавить реєстрація НП в Україні, врахуйте, що взаємини засновників такої юридичної особи недостатньо врегульовані на законодавчому рівні, але це можна виправити за допомогою статуту.

У юридичній компанії «Легал Солюшнз» ви гарантовано отримаєте повний спектр послуг від провідних спеціалістів у галузі податково, господарського, корпоративного права. Також ми забезпечуємо абонентський юридичний супровід юридичних осіб та допомагаємо вирішити будь-які завдання, застосовуючи законні, нестандартні методи, адаптовані під потреби та специфіку вашого бізнесу.

Реєстрація ПП Україна: перелік документів

Пакет документів, необхідних для створення приватного підприємства, залежить від статусу учасника — юридична чи фізична особа, громадянин України чи нерезидент.

Якщо вас цікавить реєстрація НП, ціна створення нового суб'єкта господарювання «під ключ», зверніться до юридичної компанії Legal Solutions. Заручившись підтримкою висококваліфікованих фахівців, вам не доведеться самостійно збирати документи та реєструвати юридичну особу. Ми виконаємо все максимально швидко та якісно, ​​надавши вам результат — витяг з Єдиного державного реєстру.

Фізичним особам, які планують відкрити НП у Києві чи інших містах України, необхідні такі документи:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний номер;
  • заповнену картку про реєстрацію встановленої форми;
  • статут;
  • наказ про призначення директора.

Якщо хоча б один із засновників має статус ФОП, додатково надається свідоцтво про державну реєстрацію.

Створення приватного підприємства юридичними особами відбувається на підставі наступного пакету документів:

  • копії установчих документів юридичної особи;
  • довідки статистики;
  • статуту;
  • витяги з ЄДР;
  • копії паспорта засновників, керівника.

Нерезиденти додатково надають установчі документи із країни реєстрації. Пакет документів для іноземних громадян підлягає перекладу українською мовою та нотаріальному засвідченню.

Реєстрація ПП Київ,

Реєстрація ПП у Києві: перелік послуг компанії «Легал Солюшнз»

Ми пропонуємо виконання завдання «під ключ», яке передбачає наступний перелік послуг:

  • вибір найменування НП та його перевірка в ЄДР з метою виключення збігів;
  • розробка статуту;
  • вибір виду економічної діяльності за Класифікатором;
  • підготовка рішення установчих зборів про створення нового суб'єкта господарювання;
  • допомога у виборі юридичної адреси (в т. ч. послуги з оренди);
  • підготовка повного пакета документів для реєстрації (підготовка документів включає їх розробку, переклад, нотаріальне засвідчення, апостиль);
  • вибір оптимальної системи оподаткування;
  • подання документів державному реєстратору;
  • отримання виписки з ЄДР;
  • постановка нового ЧП на облік у Пенсійному фонді, органах статистики;
  • допомога у відкритті рахунку в банківському закладі України;
  • виготовлення штампу/друку (за потреби).

Додатково ми можемо допомогти в організації ведення бухгалтерського обліку, вирішенні кадрових та корпоративних питань.

Сьогодні допускається реєстрація НП онлайн Україна. Якщо ви хочете відкрити підприємство віддалено, ми допоможемо отримати електронно-цифровий підпис та відкрити зареєструвати новий суб'єкт господарювання через сервіс Міністерства юстиції.

Якщо вас зацікавила реєстрація ПП Київ, ціна послуги «під ключ», ви хочете отримати консультацію, зв'яжіться з менеджером ЮК «Легал Солюшнз» будь-яким зручним способом. Для зв'язку вибирайте:

  • телефон;
  • електронну пошту;
  • чат-бот;
  • форма для зворотного зв'язку на сайті.

Реєстрація ЧП: вартість послуг Legal Solutions

Якщо ви хочете дізнатися, скільки коштує реєстрація НП в Україні, зв'яжіться з нашим менеджером будь-яким зручним способом. Вартість послуг залежить насамперед від переліку послуг, які надаються клієнту. Стартова ціна складає від 2700 грн.

Супутні витрати, пов'язані з адміністративними зборами, послугами нотаріуса, перекладом документів тощо оплачуються окремо.

Ми пропонуємо чесні, прозорі умови співпраці. З кожним клієнтом укладаємо договір.

Чому реєстрацію НП краще довірити фахівцям Legal Solutions?

Нас цінують клієнти та довіряють відкриття приватного підприємства «під ключ», оскільки ми:

  • гарантуємо позитивний результат;
  • забезпечуємо комплексний підхід до вирішення будь-якого завдання;
  • виконуємо реєстрацію НП у мінімальні терміни — від 3 робочих днів;
  • пропонуємо адекватні, доступні ціни;
  • гарантуємо абсолютну конфіденційність корпоративної інформації, комерційної таємниці, персональних даних;
  • завжди знаходимо індивідуальний підхід;
  • враховуємо специфіку вашої діяльності;
  • 24/7 на зв'язку з клієнтом.

Юридична компанія «Легал Солюшнз» вже не перший рік існує на юридичному ринку. За цей період ми отримали безцінний досвід та персональні інструменти у цьому питанні. Ми співпрацюємо лише з висококваліфікованими фахівцями, які досконально знають свою справу. За плечима кожного юриста багато успішних угод. Наша працьовитість, серйозний підхід та постійне вдосконалення допомогли зайняти топове місце на ринку послуг та зарекомендувати себе з хорошого боку. Якісна робота з успішним результатом — наш основний девіз! 



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:



Коментарі:
    Додати коментар