Благодійні фонди завжди будуть необхідні. А що вже говорити про їхню актуальність у такий час, як війна? Якщо вам потрібна допомога в тому, щоб надавати підтримку людям, які потрапили в скруту, необхідно не тільки зареєструвати благодійний фонд, а й правильно структурувати його роботу.
Щоб ви були підковані у питаннях створення фонду у такий непростий період, ми й підготували наш сьогоднішній огляд.
Особливості оформлення
Є три види організації благодійності: суспільство, установа чи фонд. Останній є найпоширенішим типом ведення благодійної діяльності, оскільки фонд може мати навіть один засновник. При цьому він сам не зобов'язаний передавати фонду майно чи кошти. На відміну від суспільства, яке може бути створене лише парою людей чи установи, де організатори повинні передати певні кошти для досягнення цілей організації.
Проте створення та реєстрація благодійного фонду вимагає виконання певних вимог та умов:
- Необхідно розробити статут, визначити цілі та сфери діяльності.
- Вказати органи управління, порядок їх утворення та прийняття рішень.
- Затвердити статут рішенням засновника або загальних зборів.
- Запротоколувати назву фонду, його місцезнаходження, органи управління та призначити людей на посади.
- Підготувати структуру власності відповідно до закону.
Після цього лише проводиться офіційна реєстрація. Але під час військового стану юридичні та фізичні особи частково не мають змоги оформити державну реєстрацію. Тому людям стала така необхідна допомога професійного юриста в цій справі.
Коли потрібна допомога юриста
Дослідний, кваліфікований юрист насамперед супроводжує вас на всіх етапах створення та організації фонду. Крім цього, його послуги включають:
- Детальна консультація, яка включає рекомендації щодо вибору оптимальної форми фонду.
- Підготовка всіх документів для реєстрації. Цей пакет включає статут фонду та створення його структури.
- Фіксація джерел та порядку прийому допомоги благодійників.
- Реєстрація фонду у відповідних органах.
При необхідності, юрист може забезпечити статус неприбутковості фонду та надасть ідентифікаційний номер для засновників-іноземців. Допомога фахівця дозволяє уникнути помилок у такому складному процесі, особливо під час війни, та отримати бажаний результат.