Ведення іноземцями бізнесу в Україні потребує дотримання певних правил. Насамперед це стосується реєстрації філій та офісів у країні. Все, що вам потрібно знати про цей процес і чому варто довірити цю справу досвідченому юристу, розказано у статті. Продовжуйте читати, щоб дізнатися, як отримати гарантії безпеки, витративши лише гроші, а не свій час та нерви.
Особливості процесу
Відкриття філії іноземної компанії в Україні забезпечує небачені переваги у роботі. Ви успішно розвиваєте бізнес, не тільки виходячи на новий ринок, а й отримуєте можливість ввозити товари для роботи без оплати мита. Крім того, вашим співробітникам не доведеться оформлювати дозвіл на роботу і компанія не оподатковується при переказі коштів у материнську компанію або від неї.
І хоча реєстрація філій та представництв іноземних компаній дає вам масу переваг, вихід на ринок у чужій країні супроводжується низкою питань та проблем. Ви повинні знати відповіді на запитання про те, який вид представництва знадобиться, чи знадобиться фізичний офіс, який спосіб оподаткування буде у вашого представництва, як виводитимуться гроші. Коли виникають труднощі з пошуком відповідей, на допомогу приходять досвідчені юристи.
Кваліфіковані фахівці візьмуть на себе весь клопіт на кожному етапі процесу:
- Оформляють рішення про створення представництва в Україні та правильно заповнюють заяву для реєстрації.
- Отримують документ від материнської компанії у відповідному органі в країні реєстрації.
- Оформлюють довіреність для українського представника, який дозволить проводити реєстраційні дії.
- Подають документи для реєстрації.
- Оплачують державний збір та оформляють представництво у податковій.
Плюси звернення до досвідченого юриста – це економія вашого часу, сил та нервів. Завжди простіше заплатити за гарантований результат, ніж мати справу з бюрократією, особливо в чужій країні. А чи не цього кожен із нас шукає?