ISO 9001 є сертифікатом системи менеджменту, завдяки якому між виробником і споживачем вибудовуються довірчі відносини. І неважливо, про що йдеться – про продукт чи послугу – за допомогою сертифікату вдається гарантувати клієнтам якість виготовленої продукції чи обслуговування. Щоб дізнатися, як його отримати та які вигоди він вам несе, продовжуйте читати нашу сьогоднішню статтю.
Особливості документа
Сертифікат ISO 9001 застосовується у промисловості, громадсько-державному управлінні, освіті, охороні здоров'я та наукових дослідженнях. Коли компанія працює відповідно до стандартів, вона займає більш вигідне становище під час роботи з клієнтами, інвесторами та кредиторами, на відміну від своїх конкурентів. Але управління якістю продукції або послуги дає можливість:
- Задовольнити запити споживачів.
- Легко вийти на європейський ринок.
- Відповідати вимогам іноземних партнерів.
- Розташовувати лояльність владних структур до компанії.
- Удосконалити внутрішні процеси.
- Усунути помилки.
- Правильно розподіляти фінанси та час.
- Конкурувати на внутрішньому та зовнішньому ринку.
Слід зазначити, що iso 9001 отримати сертифікат можна лише добровільно - ніхто не змушує вас примусово переводити компанію на встановлені стандарти. Але більшість компаній це роблять, оскільки правила ведення бізнесу вдається стандартизувати та уніфікувати для успішнішої та ефективної роботи компанії. Простими словами - наявність сертифіката підтверджує якість вашої роботи в очах замовників.
Як отримати сертифікат
Термін дії сертифіката ISO 9001 становить 3 роки. Але щоб його отримати, необхідно пройти через кілька етапів:
- Підготовка до початку процесу.
- Проведення аудиту та розробка концептуальної моделі.
- Розробка документації та впровадження принципів роботи.
- Отримання сертифікації.
Оскільки людина без спеціальних знань може розгубитися у процесі, найкраще звернутися до досвідчених юристів. Кваліфікований спеціаліст проведе повний аудит та оцінку системи органів управління підприємства на предмет відповідності стандартам, підготує необхідні документи та забезпечить вам повне
юридичний супровід під час впровадження сертифікації. Крім того, позбавить паперової тяганини і зіткнення зі світом бюрократії. А це однозначно варте того, щоб вдатися до послуг юриста!