Сьогодні багато представників малого та середнього бізнесу в Україні замість укомплектування штату юристів у компанії віддають перевагу абонентському юридичному обслуговуванню. Чи це вигідно? Які є переваги та недоліки? Давайте розберемося.
Штатний юрист — потрібний чи ні?
Сьогодні дедалі більше компаній України передають юридичне обслуговування аутсорсингових компаній. Чому ж можна найняти одного штатного юрисконсульта, який розбиратиметься з усіма юридичними проблемами?
Насамперед, це обумовлено тим, що штатний фахівець не може віртуозно розумітися на всіх юридичних питаннях. Як показує практика, спеціалізація штатного спеціаліста обмежується питаннями трудового та корпоративного права. І не завжди штатний фахівець компетентний.
Крім того, зміст штатного юриста має на увазі:
- організацію робочого місця;
- оплату відпускних, лікарняних, витрат на відрядження;
- відсутність на роботі у період відпустки чи хвороби тощо.
В основному такими спеціалістами комплектують штати великих компаній, у яких створюють цілі юридичні відділи. А от меншим підприємствам економічно невигідно утримувати юристів, адже для вирішення низки проблем вони залучають сторонніх вузькопрофільних фахівців, а це додаткові витрати.
У чому переваги юридичного аутсорсингу?
Якщо ви думаєте, що краще — абонентське юридичне обслуговування фірм або штатний юрист, ось кілька аргументів на користь аутсорсингу:
- економія коштів;
- компетентний, експертний підхід до вирішення будь-якого завдання;
- оперативність виконання поставлених завдань;
- відсутність необхідності виконувати контрольну функцію;
- можливість вирішення будь-яких проблем, незалежно від специфіки та рівня складності.
Головна перевага ви економите гроші, оскільки платите тільки за виконану роботу. Юридичне обслуговування на абонентській основі — безперервний процес. Вам ніколи не скажуть, що юрист пішов у відпустку чи захворів. Профільні юридичні компанії гарантують безперебійність та високий професіоналізм в обслуговуванні вашого бізнесу.