Благодійність в Україні завжди займала особливе місце, а з початком війни стала тим, що стосується кожного. Діяльність різних організацій та фондів у буквальному сенсі рятує життя українців. Багато хто відчув у собі сили підключатися та діяти. Щоб допомога була максимально цільовою та фінансово прозорою, створюються благодійні фонди.
В умовах воєнного часу підтримки потребують абсолютно всі сфери життєдіяльності людини і держави. І насамперед необхідно визначитися з його спеціалізацією. Кому саме надаватиме допомогу цей фонд. Можливі різні варіанти. Наприклад:
- допомога ЗСУ
- гуманітарна допомога населенню
- відновлення постраждалої інфраструктури
Реєстрація благодійного фонду під час воєнного стану
На жаль, під час воєнного стану, багато державних реєстрів закриті і оформлення юр особи є дуже скрутним. Саме тому реєстрація благодійного фонду має бути максимально продуманим та підготовленим кроком. Щоб уникнути складнощів з місцями та документами, краще довірити це професіоналам. Це допоможе скоротити час та докласти своїх сил у підготовці до роботи фонду.
Фінансування благодійного фонду.
Для успішної роботи необхідно визначитись із передбачуваними джерелами фінансування даного фонду. Такими можуть бути:
- міжнародні партнери
- інвестори
- представники бізнесу
- просто небайдужі співгромадяни.
Необхідно також визначитися, яким чином будуть перераховуватися кошти на потреби та цілі фонду. Хто вестиме бухгалтерський облік.
У будь-якому випадку має бути велика робота, що вимагає чимало зусиль, але неможливо не визнавати, що результат того вартий.