rating
4,5/5

Всього відгуків: 52

Залишити відгук в Google
Powered by Google

Послуга доступна
по всій Україні

Київ, Вінниця, Дніпро, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці

Також ми працюємо в наступних країнах:

Грузія, Казахстан, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Австрія, Німеччина, Великобританія, Франція, Люксембург, Швейцарія, Швеція, США, Канада, ОАЕ, Сінгапур, Сейшельські острови, Беліз та

Зверніться до нас зараз і отримайте:



Свідоцтво на право власності на землю

Ми гарантуємо високу якість послуг за розумну ціну.
Догов.

Виконуємо завдання в найкоротші терміни з гарантією результату.
Від 3

робочих днів


Відповідно до чинного земельного законодавства право власності на землю виникає з моменту його державної реєстрації. Тільки пройшовши реєстраційну процедуру, ви можете повноправно розпоряджатися ділянкою: продати її, здати в оренду, подарувати, передати у спадщину, внести в статутний капітал компанії.

У різний час володіння земельною ділянкою підтверджувалося різними документами. До 2013 року це був державний акт на право власності на землю, до 2016-го – свідоцтво про право власності, починаючи з того ж року до нинішнього часу – витяг з Реєстру речових прав в паперовому або електронному вигляді.

Реєстрацією прав на землю на сьогодні займаються нотаріуси, держреєстратори, центри надання адмінпослуг. Ви можете звернутися до них самостійно, проте можливі ситуації, коли може не виявитися кадастрового номера, деяких документів. Юристи компанії «Легал Солюшнз» допоможуть зареєструвати ваше право на землю в мінімальні терміни без черг і занепокоєння з приводу отримання відмови.

Детальніше про послугу

Держреєстрація прав на землю відповідно до Закону про державну реєстрацію прав на нерухоме майно – це офіційне підтвердження виникнення, припинення, передачі прав, встановлення обтяжень на ділянку шляхом внесення відповідних відомостей до Реєстру.

На сьогоднішній день в Україні ані свідоцтво на право власності на землю, ані держакт не видаються, проте, будучи виданими раніше, ці документи продовжують діяти. За новими правилами за бажанням заявника він може отримати на руки лише паперовий варіант витягу з Реєстру.

Реєстрація прав на землю здійснюється на підставі заяви, один примірник якої залишається у заявника, другий – прикріплюється до документів, які подаються реєстраторові.

Перелік документів для оформлення земельної ділянки залежить від конкретного випадку.

  1. Так, при відведенні землі з державної або комунальної власності необхідне рішення органу виконавчої влади / місцевого самоврядування.
  2. При втраті, пошкодженні зареєстрованого до 2013 року держакта подається його копія плюс оголошення в ЗМІ про втрату документа.
  3. У разі поділу або об'єднання ділянки подаються правовстановлюючий документ на нього, письмова згода співвласників, виписка з земельного кадастру про нову сформовану ділянку.

Крім того, реєстраторові подається квитанція про сплату адміністративного збору в розмірі від 0,1 до 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня року, в якому відбувається подача документів.

Фізичні особи також подають документ, що посвідчує особу, ідентифікаційний код, юридичні – виписку з ЄДРПОУ, документ, що підтверджує повноваження керівника.

Порядок оформлення ділянки у власність

  1. Консультація, виписка довіреності на співробітника «Легал Солюшнз».
  2. Допомога в оформленні заяви.
  3. Формування пакету документів та подача їх реєстраторові.
  4. Моніторинг розгляду заявки.
  5. Реєстрація, отримання виписки, видача її за необхідності на руки клієнтові .

Терміни обумовлюються в індивідуальному порядку, можлива як стандартна, так і прискорена процедура. Вартість оформлення землі у власність залежить від терміновості та складності робіт.

Нам довіряють, тому що ми:

  • чітко дотримуємося обумовлених термінів;
  • гарантуємо результат;
  • маємо значний досвід роботи з реєстраційними процедурами;
  • допомагаємо клієнтам заощадити час і нерви.

Нагадаємо, що свідоцтво про право власності на землю скасовано з 2016 року. Якщо вам необхідна реєстрація в актуальному на сьогодні порядку – звертайтеся, завжди раді допомогти.



ЗАМОВИТИ
ПОСЛУГУ

Залиште нам заявку і ми
незабаром
зв'яжемося з Вами!

Також Вам може бути цікаво:



Коментарі:

Є питання? Задай його першим та отримай відповідь від наших експертів

    Додати коментар
    Якщо ви виявили помилку чи неточність в тексті, виділіть її та натисніть Ctrl + Enter