Постановою Кабінету Міністрів від 6 грудня 2017 р № 925 «Деякі питання удосконалення механізмів захисту речових прав на земельні ділянки», процедура державної реєстрації виглядає так:
- Щоб зробити реєстрацію земельної ділянки потрібно подати всі документи (оригінали) і квитанцію про те, що він сплатив адміністративний збір. У свою чергу державний реєстратор робить реєстрацію і складає в базі даних заяву. Тільки за умови, що заявник задоволений виконаною роботою державного реєстратора, той підписує заяву.
- Після оформлення в Держреєстрі, реєстратор, з урахуванням терміну державної реєстрації, за який сплачено адміністративний збір, формує витяг з нього про державну реєстрацію прав. Сама ж виписка буде розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства юстиції України. Вся ця процедура необхідна для відкритого доступу заявнику.
- Якщо ж ваша ділянка має реєстрацію до 2013 року, то для держ. реєстрації будуть потрібні дані про те, що ваша ділянка оформлена в Державному земельному кадастрі.
- Визначено процедуру перевірки особи і перевірки під час проведення реєстрації її дієздатності. Щоб дізнатися дані з Державного реєстру вас можуть «розпізнати» по мобільному електронному цифровому підпису.
- Дотримуючись змін, наявність і справжність кадастрового номера ділянки в Держземкадастрі перевіряють відразу ж в той час, коли формують вашу заяву. Також їм буде відома інформація про власників, користувачів земельною ділянкою (за даними, перенесеним з держреєстру земель) і правдивості даних, що вказані самим заявником.
- Якщо в Держземкадастрі НЕ буде інформації про ділянку землі, державний реєстратор за кадастровим номером приймає негативне рішення, а саме - відмовляє в держреєстрації.
- Якщо ви не єдиний власник ділянки, то при оформленні права загального володіння ділянкою, одного із співвласників, державний реєстратор у той же час переносить дані про інших співвласників на позначену ділянку в належний відкритий розділ Державного реєстру прав.