Останні новини:

10 Січня 2018

Як організувати випуск журналу або газети?



Як організувати випуск журналу або газети?
0/5
Усього голосів: 0

У сучасному світі видатною цінністю стала достовірна та своєчасна інформація, що дозволяє приймати правильні рішення і завжди бути в курсі подій. Безліч друкованих видань, будь то солідні глянцеві журнали або звичайна вулична преса, знайшли своє місце на інформаційному ринку, завоювали увагу читачів і продовжують користуватися успіхом, висвітлюючи злободенні і події політичного, економічного, світського життя країни і різні цікаві факти. Сьогодні газетно-журнальний бізнес процвітає і якщо ви вирішили до нього приєднатися, організувавши відкриття своєї газети або журналу - ви не прогадаєте.

Чи доцільно відкривати друковане видання?

У століття неймовірного розвитку інтернету з його широкими можливостями поставок всілякої інформації споживачеві безкоштовно, важко повірити, що платні газети або журнали будуть користуватися великим попитом. Проте це так, і люди як і раніше купують пресу в кіосках, у розповсюджувачів, оформляють підписки і з задоволенням читають новини і інші корисні відомості.

І секрет цього феномена не такий вже складний і обумовлений силою звички читачів, адже люди звикли читати друковані видання, брати їх в руки, вдихати свіжий запах друкарні, переглядати за сніданком або в транспорті. Ці приємні відчуття важко замінити електронною версією. Якась ритуальність спілкування з пресою дуже дорога певному колу читачів, які не бажають позбутися звичних радостей життя. Якщо майбутнє видання зможе привернути до себе інтерес - воно приречене на успіх.

Актуальні рекомендації по створенню друкованого видання

Якщо ви твердо маєте намір здійснювати свою комерційну діяльність на інформаційній ниві, візьміть до уваги деякі рекомендації, які допоможуть при відкритті, реєстрації газети або журналу.

Для початку слід визначитися з колом читачів або, іншими словами, виявити свою цільову аудиторію. А залежить вона від спеціальної спрямованості видання:

  • великосвітська хроніка або новини кіно,
  • перевірені факти і коментарі до них або фейковий сенсаційні чутки і плітки,
  • квітникарство або городництво,
  • полювання або риболовля,
  • новини книжкового ринку або міжнародні оглядові публікації.

Правильно обрана читацька група забезпечить вашій газеті або журналу постійну увагу і хороші продажі.

  • Підібрати цікаву назву.
  • Пройти процедуру державної реєстрації та отримати згоду місцевих адміністративних органів, на території яких передбачається поширення вашого видання.
  • Знайти хорошого дизайнера верстки, цікавих авторів і досвідчених редакторів. Для початку вистачить і двох працівників, які професійно володіють журналістськими навичками і вміють писати грамотно і захоплююче.
  • Підготувати сигнальний примірник, який потрібно пропустити через рекламу.
  • Вибрати друкарню з гарною якістю друку - економія на цьому пункті може поховати нове друковане видання ще на злеті.
  • Провести акцію з безкоштовного розповсюдження газети або журналу, щоб заявити про себе потенційним читачам.
  • Організувати зворотний зв'язок з читачами і прислухатися до їхніх побажань - від цього ваше видання тільки виграє і стане краще.
Коментарі:
    Додати коментар