Світ давно не відчував таких потрясінь, які приніс всьому людству підступний і небезпечний коронавірус COVID-19. І поки всі вражені раптово звалилися нещастям і знаходяться в повній розгубленості і паніки, бізнес зазнає серйозних збитків і стрімко втрачає свої досягнення. Щоб уникнути непоправних втрат в економіці, підприємцям слід внутрішньо зібратися і постаратися ефективно протистояти ударам долі.
Особливості ведення бізнесу в умовах карантину
Пандемія коронавируса, що стрімко розвивається і охоплює величезні території на нашій планеті, просто не може не внести серйозні корективи в світову економіку. Ці зміни можуть дуже болісно вдарити по малому і середньому бізнесу, які першими відчують негативні наслідки цієї події. Особливо великі збитки будуть у підприємств, зав'язаних на міжнародну торгівлю або імпорті сировини. У таких непростих умовах бізнес, щоб вижити, повинен проявляти виняткову гнучкість і оперативність при перебудові своєї діяльності під обставини, що склалися.
Як довго триватиме таке небезпечне становище і як вижити в цей важкий період? Перш за все необхідно взяти себе в руки і розробити власну стратегію виживання і адаптації до нових умов.
Власники підприємств повинні вжити всіх заходів для порятунку своєї фірми, розбивши свої дії на наступні етапи:
- Розробити антикризову стратегію фірми або скорегувати вже наявну з урахуванням що стоять перед підприємством загроз і можливих ризиків.
- Переглянути портфель замовлень і відкласти довгострокові проекти, реалізація яких веде до втрати рентабельності і збитковості бізнесу.
- Провести аналіз прибутковості проектів, що залишилися або запланованих завдань, розподіливши їх на першочергові і менш збиткові.
- Прийнявши рішення про скорочення бізнесу, оперативно провести непопулярні заходи - зменшення обсягів, призупинення збиткових проектів, скорочення штатних співробітників.
- Компаніям, які пов'язані з логістикою і доставкою продукції клієнтам слід мінімізувати контакти і впровадити безконтактні способи доставки, безпечні як для споживача, так і для співробітника, що здійснює доставку.
- Власники супермаркетів, приватних пекарень, ресторанів, кафе та інших підприємств, пов'язаних з харчуванням, бажано організувати доставку продуктів населенню на будинок по онлайн замовленнями.
- Провести інвентаризацію активів підприємства для отримання точних даних, які будуть потрібні при розробці можливих моделей подальшого розвитку підприємства в нових умовах.
- Виявити і задіяти всі приховані резерви компанії для полегшення перехідного періоду.
- Змоделювати ситуацію продовження карантину на невизначений час і намітити дієві заходи, здатні максимально пом'якшити несприятливий період переорієнтації бізнесу.
- Діяти негайно і раціонально, намагаючись зменшити ризики для підприємства і зберегти співробітників.
Якщо в ході зміни умов бізнесу вам буде потрібен слушну пораду, звертайтеся в юридичну компанію Легал Солюшнз. Наші фахівці мають високу кваліфікацію і зможуть підказати вам ефективні рішення для збереження і розвитку бізнесу в період карантину.