ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ
  • Київ: вул.Велика Васильківська, 77

Останні новини:

16 Квітня 2020

Як вести бізнес під час карантину?



Як вести бізнес під час карантину?

Світ давно не відчував таких потрясінь, які приніс всьому людству підступний і небезпечний коронавірус COVID-19. І поки всі вражені раптово звалилися нещастям і знаходяться в повній розгубленості і паніки, бізнес зазнає серйозних збитків і стрімко втрачає свої досягнення. Щоб уникнути непоправних втрат в економіці, підприємцям слід внутрішньо зібратися і постаратися ефективно протистояти ударам долі.

Особливості ведення бізнесу в умовах карантину

Пандемія коронавируса, що стрімко розвивається і охоплює величезні території на нашій планеті, просто не може не внести серйозні корективи в світову економіку. Ці зміни можуть дуже болісно вдарити по малому і середньому бізнесу, які першими відчують негативні наслідки цієї події. Особливо великі збитки будуть у підприємств, зав'язаних на міжнародну торгівлю або імпорті сировини. У таких непростих умовах бізнес, щоб вижити, повинен проявляти виняткову гнучкість і оперативність при перебудові своєї діяльності під обставини, що склалися.

Як довго триватиме таке небезпечне становище і як вижити в цей важкий період? Перш за все необхідно взяти себе в руки і розробити власну стратегію виживання і адаптації до нових умов.

Власники підприємств повинні вжити всіх заходів для порятунку своєї фірми, розбивши свої дії на наступні етапи:

  1. Розробити антикризову стратегію фірми або скорегувати вже наявну з урахуванням що стоять перед підприємством загроз і можливих ризиків.
  2. Переглянути портфель замовлень і відкласти довгострокові проекти, реалізація яких веде до втрати рентабельності і збитковості бізнесу.
  3. Провести аналіз прибутковості проектів, що залишилися або запланованих завдань, розподіливши їх на першочергові і менш збиткові.
  4. Прийнявши рішення про скорочення бізнесу, оперативно провести непопулярні заходи - зменшення обсягів, призупинення збиткових проектів, скорочення штатних співробітників.
  5. Компаніям, які пов'язані з логістикою і доставкою продукції клієнтам слід мінімізувати контакти і впровадити безконтактні способи доставки, безпечні як для споживача, так і для співробітника, що здійснює доставку.
  6. Власники супермаркетів, приватних пекарень, ресторанів, кафе та інших підприємств, пов'язаних з харчуванням, бажано організувати доставку продуктів населенню на будинок по онлайн замовленнями.
  7. Провести інвентаризацію активів підприємства для отримання точних даних, які будуть потрібні при розробці можливих моделей подальшого розвитку підприємства в нових умовах.
  8. Виявити і задіяти всі приховані резерви компанії для полегшення перехідного періоду.
  9. Змоделювати ситуацію продовження карантину на невизначений час і намітити дієві заходи, здатні максимально пом'якшити несприятливий період переорієнтації бізнесу.
  10. Діяти негайно і раціонально, намагаючись зменшити ризики для підприємства і зберегти співробітників.

Якщо в ході зміни умов бізнесу вам буде потрібен слушну пораду, звертайтеся в юридичну компанію Легал Солюшнз. Наші фахівці мають високу кваліфікацію і зможуть підказати вам ефективні рішення для збереження і розвитку бізнесу в період карантину.

Коментарі:

    Додати коментар